Blogger Backgrounds

Friday, May 7, 2010

rindu kat kawan2 !

waa . tatau knp tetibe je rase rindu kat kawan2 dulu . waa . azreen , dahlia , izzati . huu . dorang laa yang paling rapat dgn saya masa sekolah dulu . huu . tapi, sentiasa bersama dengan azreen . woo . sekarang, masing2 da bawaak diri . mengejar cita2 masing2 . cehh ! ayat saya . jiwang nya ! hahaa . ramai lagi kawan saya . tapi, yang paling rapat . mereka lah . :)
azreen di ipoh , perak . ambik medical assistant . :)
dahlia , kat johor . uitm segamat course infomation mgt . :)
izzati , di terengganu . udm . amek course human resource . :)
eby *budak perasan ni ! kat uitm arau, perlis . amek course ape kau wehh ?
muhaimin ; dekat terengganu . amek nursing . :) *nurse yang hensem ! :)
afi ; kat uitm mlake . amek tesl . da habis da . suka lah kau ! :D
saya ? di uitm melaka . business study . :)

haisshhh . masing2 da jauh kan . susah gila nak jumpa . bila yang tu balik , yang ni pulak tak balik . bila nak jumpa, dia ada hal la . ape lagi laa . hisshh . :( hmm . nak zaman sekolah balik . sumpah best ouhh ! g sekolah same2 . main hon2 .hahaa . :) g jalan2 rumah kawan2 . huu .
dalia ? ; dia heybat ! boleh buat saya menangis . haha . malu nak cerita . adeh . tapi, sumpah tak leh bla ! :D
azreen ? ; wehh . aku tau kau banayk terasa dengan aku . mintak maaf weh . tu zaman budak2 . aku sayang kau doo . sumpah .
izzati ? ; weh , aku tak leh lupa lah muka kau . time yang terlanggar side mairer kete orang tuu . haha . kelakar ! :)
adoi ! bila kite dapat jumpe ni wehh ? tak sabar gila, tau takk ! ei . macam nak jerit je .
btw,

thanx kawan dengan aku . korang mmg best . korang terbaik .
yes ! :)

0 comments: