Blogger Backgrounds

Friday, May 7, 2010

i'm home :)

yeay ! da sampai rumah dahh . fuhh ! sumpah, penat gila . barang banyak nak mati ! hahaa . ayah saya pun bising . ngahahaa ! maaf ye, ayah . anak perempuan ayah memang macam nii . hehe . :) err . sampai rumah buat ape ? angkat barang yang menimbun2 dalam bonet kereta tu, ke dalam bilik . lepas tu ? hahaa . bia kan je . jap lagi lah kemas . pastu, makan ! yess ! best gila . dapat makan lauk sardin . yeay ! :) sumpah da lama tak makan lauk tuu . hahaha . hm . jap, nak cite . yang bawak kereta tadi , abang saye . yang gemuk lagi buncit dan rambot yang berpintal macam megi . bahahaa ! selalunya, saya tido dalam kereta . tapi, disebabkan tak yakin dengan dia . saya tak tido ! bahahaa . :DD hm . uhh . esok plan nak g carik keje . saya nak g carik keje bersama kawan saya . uhuu . mintak2 la dapat . aminn :) nak tengok kat sini2 dulu . kalau tak de , baru gerak terminal . hua2 . :) nak satu keje dgn tempat 'si dia' laa . boleh tak ? hahaa . tak de makne nya ! buat malu je . hahaa . grr . 'si sweet' aku rindu kau ! :(

0 comments: