Blogger Backgrounds

Saturday, May 8, 2010

bosan tahap gaban :(

haishh . pahal bosan gila ahh ? adehh . tolong lah bagi aku buat sesuatu yang best . yang boleh bagi aku kurus ke ? ahaha . badan da la amcam badak haa . haha . :) err . tadi online fb . adoi . ada budak tu . tah pape tah . tah faham laa . nak rendah diri sgt . nak menipu . lama saya tak contact dgn dia . bila da jumpa dkt fb ni , macam tutt ! je dia layan saya . hadoi . aku da say sorry kan , wehh . ape lagi kau nakk ? gr . :( hmm . macam2 orang la ada . haisshh ! nak basuh kasot ? malas nya nak g ! nak kemas barang ? aduhh . letih nya ! nak msg dgn 'si sweet' ? hm . malu laa . heh . tak kuasa aku nak malu2 dgn kau . menyampah ! :D rindu kau la, bongok ! tak faham ke ?? grr . msg pun , cakap mengarut2 . hahaa :)
kawan2 , cepat2 lah balik yea ! azreen terutamanya ! miss kau gila babi doo ! :)

0 comments: