Blogger Backgrounds

Friday, May 7, 2010

merdeka ! merdeka ! merdeka !

yahoo ! :) da habes paper daa . semalam lagi. yes ! alhamdulilah . soalan nye pun, boleh tahan gak best dia . hahaa. er . lepas habis paper, pukul 5.15 ptg tu . terus gerak g pasar malam. saya beli nasik kerabu, air tebu, otak2, nasik lemak . haha . bukan tok sy sorang yea ! utk roomate sy skali . iaitu, zetty . ahhaa . lepas tu, balik la bilik . woo . si sweet da balik ! rindu do kat kau . waa ! :( er . dia balik naik kereta . b4 dia balik tu, dia bagi saya baju band dia . huhuu . smart lah, wehh ! thanx auhh . pastu, saya suruh dia hantar kat court volleyball . nak main bola tampar . adoii . kat situ abah ada . hahaa :D malu nya ! dia tak perasan kot, si sweet tu yang hantar saya . hahaa . malam tu pulak tengok prom night . hahaa . agak takot ahh . saya ni da la penakot . haha . pagi ni ? bangun jee . da pukul 1. :D pastu, kemas2 barang . nak balik rumah . yeay ! bestnya . tak sabar . barang saya ? huh ! sumpah, banyak gila ouhh !! macam nak mai ah kemas tadi . haha . eyh, jap2 ! malam tadi saya otp dgn si sweet . :) rindu lah ! ei . hahaa . :D tapi, agak suram ah perbualan kitorang semlm. sbb, suara aku rawk gilak ! tak leh nak manje2 dgn kau . bahahaa ! :) yeay ! saya da habis part 2 . da nak part 3 daa . macam tak caye jee . kan ? cepat gila masa berlalu. da setahun saya kat uitm melaka ni :) harap2 , result sem ni lagi better dari last sem . aminnn . :D
MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

0 comments: