Blogger Backgrounds

Sunday, May 9, 2010

badrul oh bacok . :(

hahaa . tadi baru je tengok cerita pensil . ya Allah ! sumpah sedih puikk ! hahaa . :) memang terbaik ah . haisshh . meleleh jugak ah tengok ann . :) cte tu pasal orang cacat, nama dia badrul . dia minat melukis. dia cakap, dia tak nak duit . dia juzt nak pensil . haishh ! kena carik ah cite tu , kalau nak tengok ! wajib !! hahaa . aku ni memang dikenali dengan ratu air mata . bahaha ! lagi2 kalau ada pasal mak ayah ni . hishh ! sensitif betul lahh ! da la tengok ngan mak tadi . mak saya pun meleleh jugak . macam air terjun . hahaa . :) tapi , tak best nya . sebab saya tengok cerita tu dah nak habis laa . tak tengok dari awal . woo . kalau tengok dari awal, mau berbaldi3 saya nangis . hahaa ! tengok cerita tuu , teringat pulak masa team building bisnes kat nur lembah pangsun , hulu langat , selangor . :) ahahaa . sebab ape ? sebab , setiap group kena buat persembahan . ada 6 group, saya group number 6 saing ruzana , tika rotu , tika insurans , teli , rahman , ahsang dan juga saya . :) fasi kitorang ? manje sexy and zaidi . ydp bisnes tuu ! :D hahaa . nak jadi cerita , group ktorang buat pasal orang cacat . rahman jadi si cacat tu . nama dia bacok ! hahaa . toyol . :D si bacok ni, mmg betul2 menjiwai watak dia . saya pulak , kena berlakon jadi budak jahat , yang last2 suka kat dia . tapi, tak sempat nak kawen dgn dia, sbb dia mati kena langgar kete . kete tu bapak dia yang bawak ! bapak yang mabok , yang baru lepas gado dgn mak dia . ayat2 mak dia, yang dilakonkan oleh ruzana , memang tak menahan ! nak menangis wehh . tak tipu ! ahahaa . :) last2 , group kitorang diumumkan sebagai juara . yeay ! and keseluruhan , kitorang jugak yang juara . hahaa . kami heybat . smart 34 terbaik . banana bomm ! :D
ape masalah aku ni ? haha . lari pada tajuk lah, kak . hahaa . tak pe laa . ada kaitan jugak . pasal orang cacat . hahaa . :)

0 comments: