Blogger Backgrounds

Friday, May 28, 2010

bla ! bla ! bla !

Salam sejahtera , semua . :) hm . sebentar lagi , aku akn berangkat ke Melaka .

hahaa ! gedik gila . pahal aku ckp formal nk mati ni ? dushh ! hm . jap lagi nak gerak g Melaka da . huhu . bawak barang tuk balik kolej skali . byk gila ouhh ! macam tak nak balik plak dalam hati aku cakap . hahaa . hm . lepas solat jumaat kang , aku gerak ah . hm . semlm , kan ‘si dia’ ada call nak amek sweater dia balik , kann ? haha ! tak datang pun . lu poyo lah , thee ! gua tunggu le datang , lu tak datang . gebang ah lu ! sembang jee lebih lu ni . hahak ! hm . nnt aku pass kat sape2 , bagi kat kau . yee ? tak nak jumpa kau da . faham ? dapat kan kenyataan itu ? hahaa ! hm . so , maybe aku tak dapat nk selalu mengUPD8 blog ni . sorry yaww. Thank you . :)

pesan2;

mak ; jangan nakal2 duk rumah . suruh andak urot kaki malam2 !

‘si gemuk’ ; take care yaww . rindu kau ! faham saya kann , tokk . :)

Azreen ; sorry yaww ! aku tak mintak pun jadi cani . nak jumpa kau ! rindu dol !

Dalia ; sorry weh , pasal semlm . nnt kte kua same , okay ? ramai2 .

Zatty ; hm . selamat bekerja . tekan tumit ! hahaa . :)

andak ; kau urot kaki mak .

uda ; nnt aku sampai , aku tolong kau . :)

'si dia' ; kau da boleh bla skang . terima kasih .

'si sweet' ; nk jumpa kau lah , bone !

'si poyo' ; sian kau . nak vid call dgn aku tak pat . hee .

0 comments: