Blogger Backgrounds

Friday, October 15, 2010

sweet gila , bhai !

yeah . da start study week . maknanya , lagi seminggu lah kan nak final . hamboih ! kejap gila rasa nya , kan ? dah nak part4 . dah nak 2tahun belajar kat UiTM Melaka nih . ahah ! bila dah nak final , mesti lah nak tahu carry mark kan ? eyh ! bukan carry mark lah ! how to carry your mark ? ahah . Ongoing assessment mark , bhai ! bahahaha . hm . okay , nak cerita pasal markah aku untuk subjek BEL311 . grr . nak tahu tak , lecturer aku tuu memang macam bongok gila . dia takde keje sangat kot . sebab tu , jadi macam tu . okay , macam ni cerita diaa . (:

bangun jee pagi tadi . pukul 9 . cadang nak g jumpa pukul 9 . last2 , bangun pukul 9 . nk dekat pukul 10 baru jumpa . haha . hm . mula2 , nak jumpa girlfriend aku . eyh , tak lah . Lecturer statistic aku lah . cantik bhaii ! eyh , dah . jgn nak menggatal plak . haha . hm . jumpa dia , sebab nak hantar assignment lah . bila dah hantar , tny la bila boleh tau markah . dia kata , nnt . b4 25hb . haih . cuak bhaii ! tolong lah bagitau aawal2 puan . kalau markah teruk , memang sy berhabis2an lah utk final . tahu ? haha . bila dah sudah , nak jumpa si lecturer BEL tu . haih ! aku nga menaip ni , panas gila babi hati aku . tahu tak ? grr . bila ktorg sampai , dia takde kat bilik . dia kata , jumpa time pagi . okay , ktorg da datang . tengok2 , dia takde kat bilik . okay lagi kan ? okay , takpe . aku pun , call lah dia . tak angkat . ada kelas kot ? okay , takpe lah . msg plak .’salam , sir . (nama aku, kelas aku) ni . ktorg nak tgk mrkh . tapi , sir takde kat bilik . bila boleh jumpa ye ? ‘ . tunggu , tunggu . tak reply ? okay lagi . call balik , 2 kali . tak angkat jugak ! haih . aku da start berapi . pastu , cakap . takpe ah . balik jee lah . okay , ktorg pun balik lah . da jalan2 , da sampai bilik . da tuka baju , da g toilet , da basuh kaki , dah lap mekap (eyh , takde . takde) , dah baring . tiba2 dia reply msg . ‘okay , now .’ hoi . your head lah , OKAY , NOW ! grr . macam bongok gila weh . then , ktorg bersiap lahh balik . nak jumpa dia . macam lah kau artis ! nasib baik , markah kau yang tentukan . nasib baik kau suka akuu ! ahah . takde kena mengena . hm . bila dah jumpa , dia suruh amek 3 benda . bila tengok2 , ktorg punya ada 2 je . lagi satu , takde . sebab dia pulang kan kat ktorg . pastu , dia kata . I give you zero ,kalau tak de . kalau nak ada markah . pegi balik bilik . bawak datang balik . before 12. Your head again lah , kan . jam pukul 1150 . doh ! gr . pastu , dia kata . sory , pukul 1. Hm . yolah , ktorg cakap . pegi la balik bilik balik . grr ! penat nak mampos , doh ! kalau dekat takpe . ni , macam haram ! ei . tension betul lah . takpe lah , kau punya pasal . semua boleh . mana ada salahnyaa , kan ? haha ! hm . dah , tu jee nak cite . btw , thank you sir . I love you lah ! :) sir , you’re the most sweet lecturer that I’ve found ! :) thanks for everything ! you’re my ‘bradd pitt’ bahahaha . geli akuh !:)

0 comments: