Blogger Backgrounds

Friday, October 22, 2010

one happy family at home ! (:


Selamat Hari Raya . heh . apa mabok lah aku , nak cakap pasal hari raya pulak nih ? haha ! haih . bukan tu sebenar nya aku nak cerita . aku nak cerita pasal family aku lah . haha . best woi , bila semua adik beradik dah besar . kepala semua , pening nak mampuih . haha ! okay , aku nak cerita lah pasal family aku . aku hanya ada seorang ayah . seorang emak . mereka sgt cool . oh yeah ! :) ishk . malas la nak ceita panjang2 . tak Nampak bayangan dia . kan ?so , meh sini . tengok .
Haa . Nampak tak ? kalau tak Nampak , pandai2 sendiri lah nak buat apa . kan ? hehe . hm . time raya nih lah , adik beradik semua sekali dapat berkumpul . raya tahun nil ah . tahun depan , rasanya tak kot . sebab , mungkin kakak and abang aku beraya kat rumah mertua mereka pulak . woo . suram lah , raya tahun depan , habaq kat hang ! :(

Hm . memang seronott gila lah , kan . bila semua dah berkumpul . memang pecah rumah ni kalau semua dah tergelak . haha . bergossip memang best time nih . haha . makanan mak masak pun , sedap2 . bukan maksud nya selama ni mak masak tak sedap . tapi , lagi sedap lah ! hahaha . semua dah duduk jauh2 . tahu ? jauh di mata , dekat di hati . fulamakkkk ! aku da macam A. Samad Said dah . hahaha . pape pun , memang best lah ! walaupun asyik bergaduh . tapi , tu semua gaduh2 manja . air dicincang , tak kan putus . uhh . lagi sekali . teettt ! ~ :D





Last Updated on Friday , 22 October 2010 1.o1 AM :)

0 comments: