Blogger Backgrounds

Monday, October 4, 2010

minggu ini (:

haha . nak tahu aku kat mana sekarang ? okayy , aku berada di kamar 1108 Kolej Tun Senaja , UiTM Melaka , Kampus Alog Gajah . nak alamat sekali ? haha . sorry , aku tak hafal . haih . hm . aku sampai petang tadi . dalam pukul 3 lebih . okay , aku malas nak cerita panjang2 . haih . esok(isnin) , aku ada dua presentation . kelas esok pukul 8.30 smpai 1230 . then , smbung lagi . pukul 4.30 . lepas tuu , kena hantar tutorial microeconomic . haihh . esok aku n kawan2 meeting aku tu . kena present . kami group ke-tiga , okayy ? lepas tu , ada presentation agama plak . hadoih . memang bosan lah budak kelas aku esok . sebab asyik muka yang sama jee nak present . bahaha . padan muka korang ! padan muka ktorang jugak . :) hm . selasa plak ? haa , esok ada speaking test . untuk BEL 311 . kena pakai formal plak . gedik betul lah kau ! grr . nasib baik kau suka pandang aku sbb nak tunjuk misai kau tuu . bahahhaa . takde kena mengena pun . HABIS ! . :* hm . okay , lepas tu . kena hantar video mandarin plak . tibe2 aku bersemangat plak nak buat video tu . sebab menjadi bhaii ! :D aku bukan loser . bahaha ! :D hm . apa lagi ye ? hari rabu ? hari rabu , tah lah . takde pape pun . macam biasa jee . just group yang belum present tuu , present lah . lagi apa ? ha ! kena study puit . sebab , hari khamis ada quiz microeconomic dohh ! lepas tuu , jumaat test ke quiz statistic . hamboi ! memang mampuih den minggu nih . lepas tuu , ada Majlis Pra Graduan (MPG) or dinner komander plak . tema ? mystery white . hamboi . apo yang nak misteri sgt tuu ? haha . tu yang kita nak tahu tuu ! :d hm . sabtu plak ? fami ajak g wedding amer . kezen dia . kezen dia member aku . kenal si fami tu , sebab amer lah . hahaha ! kelakar gila bila ingat zaman budak2 dulu . huuu . haihh . nak tahu kendurinya kat mana ? kat pinggiran senawang . haih ! mesti lah jumpa si tuuuuttttt ! malas nak cakap nama dia . yang tahu tu , tahu lah . yang tak tahu tuu , buat2 tahu lah . yee ? hee . lepas tuu ? hah ! nak apo lagi ? next week rasa nya dah boleh bernafas dengan lega sikit kot . agak nya lah ! macam tak sure jee . hahaha . okay lah . nak sambung buat kerja . memang tak tido aku malam nih , yawww ! :)

1 comments:

Aina Shafiqah Shaidi said...

follow lah blog kite untuk menambah umat di dalam follower hee~~