Blogger Backgrounds

Friday, October 29, 2010

goodluck semua . (:

hey ! hey ! kau orang semua bersama aku sekarang . meh baca, baca . haha !dah , jgn nak mengarut lagi . haih . hm . okayy , macam biasa . sekarang aku kat melaka . haha . bosan ayat tu , kan ? okay , sekarang da masuk Final examination , bhai ! haha . aku da lepas satu paper . baru satu . 1 down ! 4 more to go . haha ! :D sekarang , aku ngah gigih study QMT216 . haihh . senang jee sebenarnyaa . kalau rajin . ni aku ? pemalas nak mampos . kann . ahha . okay , cite pasal cary mark ? eyh . bukan . on-going-assessment mark lah .semua dah g tengok . Alhamdulillah . semua memuaskan hati . (: harap2 , final nanti semua jalan dengan lancar dan smooth . haha . ape kejadah aku da mengarot nih ? okay lah . tuu je . nanti , dah habis final . aku stor lagi , okay ? kalau ada masa , aku update lah . okay , babai semua . take care ! (: untuk yang ada exam jugak tuu , goodluck , okay ? do the best . jaga kesihatan . yang dah habis paper tu , buat2 la pape yang patut . jgn nak megabihkan borehh yo . :D aha . BYE , semua .

mak ayah ; rinduu ! nak balik , tapi takot kat rumah tak belajar plakk . heh . btw , doa kan anak mak & bucuk ayah nihh ! duduk rumah jggn nakal2 , ehh . (:
sahabat ! ; i miss you . rasa2nya , time cuti sem t aku bz lah wehh . tak dapat nak hang out same2 .tapi , aku try , okayy ? btw , goodluck . korang pun exam jugak kann ? jaga kesihatan . jgn nak byk membebel sangattt (:
sayangg ; rinduuuuu lah ! kredit takde . paham2 lah , ehh . heh (:

0 comments: