Blogger Backgrounds

Thursday, October 21, 2010

hey kacak ! :)



Hey ! my name is Farah . I’m absolutely taken by him .yes , memang sekarang kami ada masalah . yeke ? atau , aku yang fikir itu masalah . atau , apakah sebenarnya ? haha . entah . hey kacak ! i love you , tahu ? maaf , aku asyik buat kau poning kopalo . heh . hm . whatever it is , i'm trying to be the best for you , and our relationship . please teach me and bring me to the right way , to the right path . not left way , but right way ! heh .hey kacak ! i love you .i miss you . i want you .
i need you . i adore you .

He's making me so damn happy (:
I don't care if the world is laughing at me.
Me and him we're meant to be together
This time it's my forever.



what the dog , yaww ? kejap pakai tudung , kejap tak pakai ? :D
yes , aku tahu . soalan itu yang sedang berlegar di kepala kau sekarang . kan ?




0 comments: