Blogger Backgrounds

Wednesday, March 2, 2011

homesick

demam ? sobs . aku demam arini . da dua hari kot . aritu baru jee member aku call . (Azreen F Ibrahim) . dia call , tanya aku sihat ke tak pe sume . borak2 jap . then , dia suruh jaga diri . sebab sekarang ni ada sakit apa tah . kencing tikus ? simptom2 sama macam apa tah . aku lupaa la . sebab nak rushing . aku pun main 'yela2' je laa . hehe . kau tengok weh ? kau cakap , aku da demam da . haha . hm . takde laa . memang aku nak demam pun masa tu . hm . tadi g klinik . dengan zety , wahid , abah , wan . thanks semua . and , thanks to Judo . sebab , bagi pinjam kereta . nak hantar aku g klinik tuu . hm . Alhamdulillah . sekarang beransur okayy . (: aku paling tak suka selesema . tau2 je nnt , ada air meleleh kat hidung . haha ! hm . takpe la . orang cakap , kalau demam sebab tuhan nak hapus kan dosa kita . yeke ?
hm . da g klinik , bg kad matrik , tunggu kejap . eyh , tak . lama sebenarnya . :D hm . then , borak2 jap ngn Hj Rahim tu . dia tanya pasal ayah aku keje mana apa lah semua . haihh . aku pun , melayan jee laa . kan ? :)
then , dapat ubat . balik bilik lah kan . apa lagi ? da sampai bilik , zety pun berbungkus lumus buat kan bubur ayam utk aku . :) thanks again , roomate :)
aku dapat mc sampai hari esok . apa la salah nya sampai jumaat , kan ? boleh aku lepak kat bilik sampai hari Ahad . Damn ! hm .
okayy , farah . awak kena kuat ! (: moga cepat sembuh ya , adik manis . :)

err . weekend ni ada SAFA . nak main ! ada netball and futsal . nak tebus kekalahan masa bola baling ari Ahad aritu , and cuba untuk kekal kan kejuaran Fakulti Pengurusan Perniagaan (FPP) . Aminn ! :)

psstt ! ; bila boleh balik ni ? asyik bz jee . mak , ayah . datang la sini . RINDUUUUUUUUUUUUUUUU ! )":
da lama tak balik rumah ni . woo !

0 comments: