Blogger Backgrounds

Saturday, March 19, 2011

sikit :)

badan penat . rasa macam nak demam . tadi kena hujan . sobss . wo toutong aaa ! grr . hm . sakit kepala cam nak pecah . tp , nak gak update . sbb , gua tau . lu sume rindu kat gua . nak tau perkembangan gua , yang tak payah nak di cerita kan sebesar mana perkembangan gua *perasan ke , hakikat ? lalalalaa ~

haihh . keje makin banyak . tension aku bila fikirkan pasal tu sume . adoii ! macam nak nangis . haa , cte pasal nangis . aku tak tahu la , knp lately ni aku asyik nangis . tak faham betul . tak boleh duduk sorg2 . kalau sorg2 jee , mula la meleleh . aku pun tak faham . yes ! memang aku ratu air mata . kan da cakap dulu . haihhh .

okay , esok mak n ayah nak datang . yeay ! dapat makan sedap . nyum , nyum ! (:



nak tido , tadi kena tengking . haha ~ okayy , bye :)

0 comments: