Blogger Backgrounds

Monday, March 7, 2011

netball dan hitam .

yeahhaa !
okayy , ini adalah suara org yang kalah . haha ! hm . pagi tadi ada netball . aku masuk . :) macam biasa , rejeki ktorg (FPP) setakat semi final jee . last year , macam tuu jugak . sampai semi jee . then , lawan dengan Fakulti Akaun . *aku tak sure la apa dia punya shortform . HAHA ! :) hm . itu boleh dikira sebagai musuh tradisi lah , kot ? yes , maybe :)
aku main position apa ? tu yan kita nak tahu tuu . :) first game aku main Wing Defend (WD) . selalu main Wing Attack (WA) . tapi , takpe la . same je keje nya . hm . then , second game aku main Goal Defend (GD) . aku tak nak jadi Goal Keeper (GK) sebab , tak best . takleh banyak gerak . *bukan cte aku bdn fit . tapi , boleh lahh . haha ! :)
ppsstt ! aku kalau main , memang tak kesah org nak cakap apa . lalalalala ~
hm . paling best . aku dah hitam . waa ! takde la hitam . just gelap sikit la . wahaha ! bdn aku pun da macam pelangi aku rasa . :) hm . btw , azraa . you did a good job , girl :)
*thankyou kepada yang terlibat . maaf , kalau ada termarah ke apa ke . ehh ? :) next sem kita try lagii . okayy :)

weh . kau bgs sangat ke ? kalau bagus sangat , jgn la nak belagak sangat . sebab , dengan kau ?
haihhh . apa lah sangatttttt :)

0 comments: