Blogger Backgrounds

Monday, March 28, 2011

Assalamualaikum , well hello there world ! :) harhar . bosan lah . mamat tu dah glamour sekarang . jealous la aku . tapi , takpe la . aku happy kalau dia happy . lalalaaa ~ itu lagi boring . hahaa . dah , dah . kau jangan nak mengarut . :D hm . apa aku nak cerita ? pasal study ? pasal sport ? pasal komander ? pasal bilik aku ? pasal kau punya pasal ? hahaa . okayy , aku cerita satu satu . first , pasal study . erghh . its getting worse lah . ada subject yang okay , and ada yang killer . memang sumpah killer . nak tahu , apa subject aku sem ni ? ehh , bukan aku ada bgtau ke ? tapi , pedulik plak aku . kau baca jee lah ! jangan nak banyak cerita ! :)
ECO211 . Macroeconomics . * kan aku repeat paper Microeconomics .

kalau tak lepas tu , tak boleh amek yang ini . yang ni aku tak repeat , cuma extend . kelas yang aku masuk tu , a bit borriinnggg ~


MGT300 . IT for business . kelas ni , selalu cancel . memang lah best .

*sbb selalu nya kelas isnin pagi yang selalu cancel . boleh bangun sampai tengah hari :)

tapi , yang hell nyaa . kena study sendiri . sebab , nak catch up topic yang banyak tertinggal .

kena buat web tau . aku suka , aku suka . :)


MKT310 . Principle of Public Relation . kelas ni belajar pasal perhubungan awam .

ehh , itu aku translate balik apa dalam BM nya . haha . hm . kelas ni ajar kita la , macam mana nak jadi seorang PR yang baik . dan lain2 . nak tahu belajar apa ? google laa :)


FIN262 . Fundamentals of Finance . ergh . banyak gila formula . pening kepala nak hafal kan .

banyak gila , hoi . ini killer paper . once tak datang kelas , memang payah lah nak catch up balik .

dalam kelas tuu , kena tahan la . sebab , miss ni mengguna kan element sentap (sindir menyindir) dengan baik sekali .

opss ! bukan sekali , tapi dua tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan sepuluh malah berkali2 :)


LAW251 . Business Law . Pheww ! ini subject sangat lah , tuuttt !

tapi , best jugak . sebab , dulu masa aku apply nak masuk UiTM .

aku amek Asasi Undang-Undang first choice , tahu ? betapa minat nyaa aku kat law . chehhh !

kalau faham case dia , seksyen berapa and cerita dia . boleh buat dengan selamber nyaa . :)

*baguihh la utk aku . sebab , aku jenis belajar kena bercerita .

guna la cara aku ni . best ! rasa macam bergossip ! :P


BMD151 . Mandarin II . harhar ! susah lah sem ni . tak macam last sem .

ehh , kau ni farah . asyik nak senang je ! kan da cakap , sem ni susah .

kau kena belajar lagi kuat lah ! macam biasa , kena buat video .

laoshi sem ni , best . tapi agak kelam kabut sikit .

takpe laaa , layan kan jee laaaaaaa :)


dah habis dah pasal study . jujur aku cakap , sem ni susah gila . aku taknak jadi macam part2 ! DAMN ! aku benci gila zaman Part2 ! okay , da habis . bye ! :)


ehh , belum lagi nak babai laa . aku nak rangkum kan semua ceita dalam ni . aku tahu , bosan . sebab , asyik membebel jee . takde gambar pun . aku tak suka laaa . bila entry yg patut ada gambar , baru den lotak gambar , yoooo :)


Sports ? Handball Sukma . training every sabtu ahad . sabtu petang , ahad pagi . aku selalu pegi sabtu jee . sebab , ahad tu , macam liat sikit nak bangun awal . lagi satu masalah aku , transport . grr . jumaat malam , aku akan call sape2 yang ada transport utk mintak tolong , tolong hantar kan aku . aku payung duit minyak lah ! jangan lah risau sangat ! btw , thanks soooo much for those yang pernah hantar aku g training tuu . :)

Training untuk karisma . kenapa malap jee bdk perempuan yang datang , kan best , kalau macam awal2 sem duluu . :(


Komander ? haihh . aku da naik pangkat . dari Komander Rendah Muda ---> Komander Rendah Kanan . ada dua paku lah . hm . macam aku punya Pegawai Rentah aku cakap ,

" naik pangkat bukan dengan ucapan "TAHNIAH" , tapi dengan bertambahnya tanggung jawab yang digalas "

ayat dia macam tuu la . terbalik2 kan ke , aku tak sure . tapi , maksud dia sama laaa yang pasti . sebab , aku ada terbaca satu comment . dekat fb . sekali lalu jee aku baca . tapi , makan dalam bhaii :)

PERKAD dah nak sampai . Pertandingan Kawad Kaki . ini event besar untuk Komander . Project ni berjumplah berpuluh ribu . doa kan , event ni berjalan dengan lancar . aku under Biro Disiplin . Pheww ! kerja yang sudah pasti aku tahu kena buat , round satu UiTM . pegi setiap kolej , and kena jerit untuk panggil Siswa dan Siswi untuk turun ke Padang Kawad . pagi2 , pukul 6 . tahu ? sekian . :)


Bilik ? aku menetap di Kolej Tun Senaja , bilik 1107 . korang tak kan nampak dari jauh . sebab , bilik aku terlindung dgn rumah RS . :) hm . bilik ni , best . sebab , ada kipas baru . lampu baru . (nada bangga gila , okayy ! ) tapi , yang tak best . plug makin berkurang . dari sorang ada 2plug , dah jadi sorang satu jee . hah ! mahu tak meragau , kau . sebelum ni , ada 8plug satu bilik . Sobs ! :'(


Pasal kau ? hah ! aku tau la nak pulang kan barang kau . aku nak jumpa mak ayah aku pun tak dapat , ni plak . nak jumpa kau . kau jangan lah risau , dohh . kau rilek jee , okayy ? what you give , you get back . lalalalaaa ~ :D


Boyfriend baru , I Love You . * gedik !






0 comments: