Blogger Backgrounds

Friday, February 25, 2011

major boring :)

hey , assalamualaikum . :) whats up yaww ? haha . hm . okay , hari ni hari jumaat . bersamaan 25 februari 2011 . hari ni ada Sambutan Maulidur Rasul kat UiTM Melaka ni . aku tak dapat join , sebab aku ada kelas pagi . and , ada test . MACROECONOMIC . ECO211 , aku rasa code dia . haha . hm .

macam biasa , bangun pukul 8 . kelas 830 . aku and roomate aku siap dalam 15minit macam tuu je . cool kan ktorg ? HAHA ! mandi2 , pakai baju , pakai seluar , pakai tudung , kalau rasa nak pakai eyeliner , pakai . kalau tak , bia kan muka aku macam zombie . roomate aku memang kena pakai eyeliner , so aku tak kesah . aku tunggu jee . *eyh , tapi aku rasa dia yang banyak tunggu aku ? ehh , takpe laa . mana2 je laa . -_- kemas beg . pakai seliapar , dan berjalan kaki ke kelas . dengan kelajuan , 110km/j . cehh . da macam langkah berlari plak . haha . :)

hm . tapi , sayang nya . pagi tadi . kelas cancel . errghh ! ktorg da siap lah woi . nasib baik dekattt je kan . boleh la patah balik bilik . kat mulut cakap ,

' laaa . kenapa cancel ? da study sampai 2 3 pagi . cancel plak . da la tak cukup tido ni . nnt memang sure lupa , apa yang da belajar . . '

tapi , kat hati plak cakap ,

' pheww ! selamat . . da la tak ready apa2 . '

so , korg tau lah . aku study ke tak sebenarnya . :DD



hm . kalau tau la kelas tu cancel awal2 , memang aku join perarakan tadi . last year ktorg menang tau . aku masuk jugak . this sem tak dapat masuk la plak . okay , takpe . adoi ! :D

err . belum lambat lagi kot , aku nak say congrates kat Komander Kesatria UiTm Melaka , sebab menjuarai kategori apa tah aku tak sure . tapi , perarakan terbaik kot apa tah . congrates yaww ! Alhamdulilah . Syukur , nikmat tuhan :)



okay , itu cerita pasal harini (Jumaat)ni , nak cerita pasal semalam (Khamis) . cehh . macam la korang tak tahu kan , b4 hari Jumaat hari Khamis . haha . tak laa , ni niat nak membantu . acehhhh . poyo gileww . BAHAHAA ! :D

hm . semalam , ada kelas satu sahaja . sebenarnya , ada 4 . which is ;

pagi , tengah hari , petang , and malam . tapi , class tengah hari and petang cancel , sebab apa tah sebab dia . aku pun tak tahu . hm . bila tahu kelas takde , memang lah si dayah akan cuba sehabis baik memujuk kami utk keluar bersama2 . haha . and dia berjaya kali ni dia berjaya . yeah ! congrate to you , dayah ! :)) hm . then , call la makcik kereta sewa . tanya ada kete kosong tak . and , makcik tu dengan pantas kata ada . sejam rm7 , kereta Viva . ehh , aku buat promotion plak kat sini . wee . katanyaa , nak kua sejam jee . haihh ! memang tak lah , kann . ktorg g ber4 . aku , zety , azra , n dayah or Miss Planner . haha . hm . ktorg pun bergegas amek kereta , pastu terus la gerak ke Dataran Pahlawan . tapi , tak g pun . pegi Mahkota Parade jee . err . takde la jauh mana pun , sebelah jee . haha . hm . dah sampai , cari parking and buat pape yang sepatutnya . :D hm . then , g cari dayah punya barang . apa tah . contact lens . tak faham lah aku . bila da carik , tengok2 , kat MP punya lagi mjurah daripada DP . beli kan MP jee laa , kan . then , tengok jam . eyhh , awal lagi . marilah berkaraoke . :D then , pegi la K-Box kat MP tuu . sejam je . dayah support RM10 , and lagi 3 orang tong2 RM2 . *aku tak bayar lagi , tahu ! :P

then , nyanyi2 lah . macam orang gila . aku pun layan feeling jap . haih . semua nak nanyi lagu omputih , aku la nyanyi lagu BM . ada la jugak , nyanyi lagu omputih . memang aku sebut seketul2 apa yang dia cakap . kalau la boleh record , and masuk dalam blog ni . memang aku post kan entry KHAS untuk benda alah tuu . HAHA ! hm . tak puas rasanya , nyanyi sejam . then , bla lah . haihh . :)

erk . malam ada kelas . Mandarin . ada quiz lagi tuu . Aigoh ! :D ada quiz and ejaan . okayy , Alhamdulillah . :)

hm . lepas balik kelas , terus g belakang Rumah Tamu , untuk training handball . wee . aku g kelas pakai track suit je . malas nak lawa2 . cehh ! penah lawa ke , slame nih ? haha . :)

ari ahad ni , aku nak g selection untuk sukma . main handball . wish me luck , okay . tak dapat main untuk n9 , dapat main untuk melaka pun , jadi lah . kan . ? :') itu memang cita2 aku . aku nak tebus balik kesalahan aku masa form4 dulu . waaaaa ! :"( *please , jgn tny kenapa . aku sekeh kepala kau , nanti . NAK ?

*padahal , baru nak select . macam lah confirm dapat , kan . takpe , macam ayah aku cakap .

Cita-cita , biar setinggi langit , kalau jatuh pun di atas awan . :)

I remember that , daddy cool :)


okay , dah habis . punya la seksa aku nak update ni . kejap2 menaip , kejap2 tangok facebook . kejap2 , tengok anwar hadi . kejap2 , tengok matluthfi90 kat Youtube . you guys rawkk dude ! :)


hm . memang aku suka cerita macam kelam kabut sikit , and tergangtung . sory lah . jgn lah marah :D



0 comments: