Blogger Backgrounds

Sunday, February 20, 2011

kakak kacak . :)

* hm . okay , sekarang ni . aku rasa , aku makin kacak . sebab , rambut aku makin panjang . and macam biasa , org akan ingat aku ni Noh Hujan . itu perkara biasa aku rasa . sebab ? dia memang geng dgn aku . tapi , sejak dia da jadi artis ni . dia bz . tapi , ada la jugak dia texting ngn aku . tny apa kabar aku , buat apa , macam2 la . cte pasal show dia . masa kat anugerah juara lagu aritu . jangan jeles . :D hm . aku memang geng dgn dia . dari kecik lag . takde la kecik mana . tapi , masa tu . dua2 budak hingusan lagi . AF pun belum wujud . apatah lagi program Mentor . kan . hm . dia memang selaluuuuu sangat datang rmah aku . ajak aku lepak . haih . nak taknak jom je laa , kan . sebab , da geng . mana boleh tinggal kan dia sorang2 . sebab , mana ada aku ada lah jugak dia . vice versa . hm . macam pelik pulak bila dia sorang2 . :) hm . memang kalau nak g mana2 , memang dia selalu ajak aku . tapi , entah kenapa . dia da berubah . jeng jeng jeng . dia tunang tak ajak aku . how dare you . patut nya aku kan , yang duk kat sebelah kau ? hm . takpe la . jodoh kau bukan ngan aku .
lalalalaa . *semua ini , di cakap dengan element yang amat penting dalam budaya kita . iaitu , sindir menyindir .
langkah pertama , tuturkan sesuatu yang indah dengan nada yang tenang . kedua , pandang mata ke atas (sambil pandang ke atas) , ke atas . dan tangan ke dada . :)

yes . aku memang malas gila nak update blog ni ouhh . tak tahu kenapa . banyak benda aku nak cerita , act . tapi , macam biasa . penyakit malas menguasai diri aku ni . HAHA ! :) sekarang aku sangattttt lah suka tidooo . keje aku , memang tidoooo jee . malas gilaa nak study hoi ! semua benda nak tangguh2 , semua benda nak ' nanti , nanti ' . berapa kali nanti pun , tak gerak2 jugak . haihh . aku pun tak faham knp ngn aku sekarang . haih . dan aku rasa , aku macam diperbodohkan je sekarang . knp ? haa , tuu yang kita nak tahu tuu . :) aku malas nak cakap banyak . sebab , apa yang kita cakap adalah doa . cukup 40 kali aku cakap , jadi kenyataan . baru padan muka aku , n baru nak menangis berkoyan2 . kalau 41 kali aku cakap , jadi benda lain plak . eh , eh . da mula nak merapu plak . teeett ! :D hm .

hm . okayy . sekarang ni , aku suka gila tengok video kat youtube . even loading macam manapun , aku akan tunggu mamat yang amek tesl ni . cehh . gedik . 'akan' tau . not confirm yet . haha ! hm . mamat ni sumpah cool gila :) try la search kat youtube , "IniAnwarHadi" . yang dah tahu tu , baguih lah . bgtau member2 lain . yang belum tahu , kau g la search . kau tengok la , cool tak cool mamat tu :D

okay lah . masa mencemburui aku . aku nak masuk tido ni . katil da memanggil2 aku tuu :) sabar ye sayang :D

aku bz dgn quiz n test tau sekarang . tapi , pemalas nak mampuih nak studi . asyik tidooooooooooooo jee . sampai mata lebam . bahaha ! org ingt tak cukup tido , tapi terrrrlebih tido . wahaha ! :)

okayy lah . ishhkk . berapa banyak okay pun , tak habis2 jugak aku nih ! grr . hm . okay , kali ni memang betul2 'okayy lahh' . hmm . okayy lah . aku nak tido . kali ni betul la ! caye lah ! haha . hm . nak tido . esok nak bangun awal . sebab , VC UiTM nak melawat UiTM Melaka nih . pheewwiit ! masuk tv tak aku , rasa2 nya ? ngahaha ! hm .

btw ,
* i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry
kalau ada yang aku cakap ni buat sape2 terasa . :)
* style AnwarHadi <3>

0 comments: