Blogger Backgrounds

Monday, January 10, 2011

al-kisah

okay , tibe2 . aku nak cerita pasal bilik , level , kolej yang aku duduk nih . bukan berdiri , sebab sekarang aku tengah duduk . okay ? :D



okay , first . bilik ? haa . . dengan bangga nya , aku duduk bilik TSJ1107 . bilik lama aku . huhu ! sumpah suka gila dapat bilik ni , yaww . aku da rajin sikit nak kemas bilik sekarang . sikit lah . tapi , dulu lagi sikit . sekarang da banyak sikit . okay , aku da start rimas . asyik cakap 'sikit' . :D



second ? level . okay . meh , aku short list kan . macam biasa . duduk kat wing 1 , level 1 . sebab , ini level , komander yang punyaaa . hm . nak tahu ? aku kena jadi ajk keceriaan level ni . what thee ? herr . takpe lah . okay jugak , kan . sebab , pic aku ada kat carta organisasi level ni . lalalalaa ~ :)

kolej ? ishk . macam biasa la . kat kolej tun senaja jugak . da nak dekat setahun sengah aku duk kat kolej ni . ada la jugak kejayaan aku buat utk kolej ni . eh ! bukan aku jee . kami la . player2 untuk sukol . huhu . paling best , cuba teka apa ? hm . ktorg menang futsal . tahu ? tapi , ada cerita tak best masa final dulu . haha . biasalah , orang kalah kan . memang la macam tu . bab tuduh bukan2 , memang pass kat dia lah . kan ? :)

hm . apa lagi aku nak cerita eh ? da lamaaa aku nak post pasal cte ni . asyik delay je . ngahaha ! bz lah kata kan . huhu . hm .

okay lah , take care semua . tu je . babai ! :)

0 comments: