Blogger Backgrounds

Saturday, December 4, 2010

semua baru :)

Ohoii . da masuk bulan 12 da . da 4 hari . lama jugak aku tak update , kan ? haha ! yelaa , aku mana ada lappy . leppy ni pun , ehsan abang aku . suka lah kau , masuk dalam blog aku kan ? grr ! hm . tu pun , kedekut jgk . tapi , aku pedulik apa . aku nak , nak jugak ! aha .

Hmm . cantik tak blog aku ? tak update , tau2 da tukar baru . macam budak2 . comel kan ? aha ! jangan la nak jeles sangat , okay ? err , btw . thanks utk kawan saya . Atasya Syafina . macam tu ke eja nama kau weh ? aku tak sure sgt . hehe . hm . dia kawan lama aku . masa sekolah rendah kan , weh ? lupa laa . da lama sangat . masa tuu , kau kurus . skrg kau da gemuk . kau je tau ! aku tak :D hm . aku suka weh . betul . thanks so much , fren (:

Kan da cakap kan ? jangan act macam budak2 ! kau tak boleh . aku boleh . sebab apa ? ni kawasan gua bhaii . lu jangan nak buat hal plak kat sini . sekali gua hentak lu , mampos ! takde sape nak bace gua pula cte lagi . haha :D

Haihh . apa lagi ? hm . nak tahu ? 7hb ni aku kena balik Melaka balik . ada penutup LIBK 8hb . semua komander nak kena ada . derr ? malas la nak balik . tapi , takpo ah . nak jumpa adik2 baru . :D adik2 , kau tengok la perangai kakak kau yang tak semenggah nih ! haha . :D

Awak , saya rasa . saya cannot go dengan awak . I’m sorry . dulu , saya ingat . saya boleh g jauhhh dengan awak . tapi , tak pun . saya sangat2 la terkejut , tak sangka dan semua perasaan yang berbau kecewa . bila awak cakap awak nak ‘kawan’ jee ngn saya . what thee ? okay . takpe lah . salah saya kan ? saya terima . awak kata , nak mula dari bawah . hah ? okay , mula dari bawah . bila da lama2 , saya rasa saya dah ada kat tapak kaki awak . dan , mungkin lebih bawah daripada itu . kan ? terima kasih sangat2 la ! :) saya je yang lebih2 . mungkin betul cakap awak . kita terburu-buru . awak carik la perempuan yang lagi bagus . okay ? harap awak happy lah , ye . maaf , saya tak layan awak lagi .

terima kasih daun keladi . ada kredit , tak payah semak2 nak msg+call saya lagi . :)

okay , stop cite sedih tu ! haha . hm . aku rasa , aku boleh go on dengan sorang budak ni jee . sape budak ni ? nanti aku tulis . korang boleh tau kot sape ? dia ada jugak masuk dalam entry aku masa mula2 nak berjinak kat blog ni . wee . da dapat tau sape ? ha ! tak dapat jugak , tunggu la aku bgtau nnt . tunggu masa dan tempat yang seswai . okay ? :D

0 comments: