Blogger Backgrounds

Monday, November 15, 2010

merepek meraban (:

Eyh , aku punya cursor ni ada glitter2 lah . gedik bukan ? macam setan . ahha ! hm . aku main gedah je / tak tahu pulak menjadi . wee . hm . apa aku nak cerita ni ? takde motif pun . heh . hm . bosan gila lah , takde benda nak buat kat rumah ni . adehh . asyik online . online , online . pastu , makan . makan . makan . lepas tu , tido . tido . tido . aha ! tapi , bapak aku . marah tahu , kalau cakap bosan . haha ! so , aku tak boleh cakap macam tu . aku kan , anak yang solehah . cheit ! pooorahh ! haha . hm .

Nak keluar dengan kawan2 . bila eh ? tak tahu lah . cuti ni , aku ingat nak keje . tapi , macam biasa . aku mesti keje dalam masa seminggu . and , boleh jadik jugak kurang daripada seminggu . haha ! apa la loser sangat kau ni farah . hm . dalia nak keje . tapi , aku macam malas plak nak keje . sebab , 9hb da kena balik lendu balik . wahaha ! haihh .

Nak keluar dengan boyfriend ? :D bila kala lah . haha . hm . kalau dapat jumpa , rejeki lah kan . kalu tak dapat , nak buat macam mana ? redha jee lah . :) saya kan memahami . ehem , ehem . haha !

Hm . semalam abang aku (angah ) ajak g citypark . haha . aku da semangat da siap . hujan lah pulak , kan . tak dapek lah nak poie . duk la dalam bilik , mengadap lappy nih . kalau lama2 pandang , boleh tembus aku rasa . haha !

Err . apa lagi ? oh ya ! btw , untuk pasukan Malaysia . Selamat Maju Jaya . Sukan Asia di Guangzhou. Nanti kan kedatangan aku , okay ? haha ! Majulah Sukan Untuk Negara . (:

MALAYSIA BOLEH !

0 comments: