Blogger Backgrounds

Sunday, November 14, 2010

oppss !

Tadi , aku bosan nak mampos . tak tahu nak buat apa , asyik belek2 hp . baca msg , tengok gambar , dengar lagu . tetiba , aku rasa nak membaca . aku pun , cari laa bahan yang boleh utk di baca . nah ! aku dapat Remaja . belek punya belek , Aku berminat pulak dengan artikel ni . ni , aku amek dari

Majalah Remaja Edisi 1 Ogos 2010 . cover dia , Liyana Jasmay . sumpah aku suka dia . bibir dia munggil , bhaii ! heh . hm . kembali kepada tajuk . . :)

OOPPSSS ! SI DIA TIDAK SESUAI UNTUK MU ?

*aku cite ringkas je la eh ? aku amek main point dia je , okay ? nak baca panjang2 , pegi cari sendiri . kalau tak pun , meh datang rumah aku . kita baca sama2 . nak ? :) . *perghh . how sweet you , farahain ! haha . :D

Sebelum aku merepek meraban lagi panjang , aku mintak maaf . sebab , mungkin aku akan mengguna kan bahasa yang agak dramatis dan segala macam lagi . haha ! takpe lah , bukan selalu pun . ehe . :D

Ehem , ehem :)

Cinta dan perhubungan memerlukan komitmen kedua-dua pihak . jika salah seorang tidak dapat memberikan sepenuh komitmen , akibatnya ? pincanglah sesebuah hubungan itu . hey , jangan menyalahkan cinta . kerana , cinta itu buta . sebenarnya , kamu berdua yang buta kerana tidak dapat menilai kesucian sesebuah cinta . ( eyh , aku pulak yang kena ? plus , berapa banyak cinta daaa ? )

mari kita bongkar rahsia untuk tahu , jika si dia tidak sesuai untuk kamu lagi . MARILAH ! :D

1. Pertengkaran yang kerap .

2. Komunikasi semakin berkurang.

3. Perubahan ketara keperibadian si dia.

4. Si dia tukang pengkritik tetap.

5. Sudah tidak menarik.

Haa . kan aku da cakap . aku nak amek fakta je kan ? yang huraian dia tu , sorry la eh . aku rasa , dari sini da boleh fikir da kan ? haha ! sory la , eh . aku memang pemalas . haha ! :D

0 comments: