Blogger Backgrounds

Friday, December 10, 2010

gelabah lah kau !

hoi ! aku sekarang kat melaka lah . :D ada latihan untuk Jambori . wee . aku masuk EOQ , Prolog * aku tak sure ejaan dia macam mana . and Kawad . haha . masa hari 1st training . aku takde pun . g berjalan2 jap . bukan kejap , lame sebenarnya . haha ! dari pukul 10 pagi , sampai 4 ke 5 petang tah . pastu , eyh jap ! kami pegi ber3 sebenar nya . yang lagi sorang tuu , ikut kejap je . pastu , hantar balik bilik balik . herghh . sumpah penat nak mampos . pegi , memang tergelak macam nak rak ! bila dah nak balik , senyapppppp . tapi ada la bising2 jugak . tapi , tak sama macam time nak g . semangat nak mampos . balik tu , dengan barang yang banyak nak mampos . memang nak patah pinggang angkat hoi ! kau nak tolong ke ? takpayah ! da settle dah pun ! haha . haihh . lepas tu , hari second . hari ni lah . penat gak ann . tapi best lah . takde la macam nak pressure sangat . :D tapi , totally best ! :) hm . lepastu apa lagi . ? hah ! result la . haha . alhamdulillah , meningkat . tapi , takde la nak DL . wee :D hm . ishk . aku ni , macam kelam kabot kan nak cerita ? betul tak ? sebab apa ? ni lappy orang la . aku bukan macam kau , ada lappy sendiri . kan ? haha ! hm .

psstt ! ; aku rasa aku tau , sape yang kau maksud kan tu lah . tapi , ada aku kesah ? HAHA !

0 comments: