Blogger Backgrounds

Wednesday, September 29, 2010

part time :)

Hm . baru ingat boleh lega sikit . ada pulak nak kena buat handout CTU . adoi . isnin present bhai ! hm . kames ni , ada oral test mandarin . haha . kena cte pasal family . ergh . da la takleh nk tengok ketas . memang aku byk mencarutt jee nanti . haha . hm . lepas tuu , ada quiz microeconomic plak , tahu ? hm . chapter 5 . kan aku ada test 11 hari tuu kan ? aku dapat 36 ½ over 50 . okay ah tuu . ek ? :D tapi , ada plak ½ . haha . takpe ahh . aku buat sendiri nihh semua . hahaa . hm . puas hati jugak lah ! bukan jugak lah , memang puas hati lah ! :DD hm . apa aku nak cerita ? hm . tuu je kot . and , jap ! jap ! aku nak cte . skang ni , hobby aku is pakai eyeliner . bahaha ! bodoh gila kan , bunyik nyaa ? tah pehal tah , dalam bilik aku suka gila pakai . asal hilang jee , pakai balik . budak bilik aku pun da bosan tengok aku . hahaa . asal aku cakap

nak pakai eyeliner laa ‘ .

mereka semua dah mengeluh . haha . cakap . .

haihhhh . dah mula dahh ! ‘

hehe . soryy la . nk wat cane . da jakun , kan ? bahaha ! tapi , g kelas aku malas pulak . takpo ah . belajar dulu . aku ada target sendiri . tahu ? ni , mula nak berkecimpung lahh . *ayat tak menahan ! :D

0 comments: