Blogger Backgrounds

Monday, September 20, 2010

meeting . :)

Hm . 20 september 2010. Ahah . tah pe hal , aku loading plak nak cite pasal meeting ktorg . haha . kalau nak tengok , diri aku jadi ‘org lain’ , memang kena tunggu benda2 pelik jadi kat hidup aku and tak penah2 aku terpikir smpai nak macam ni sekali . haha . hm . okay , nak tau tak ? aku kan kat UiTM Melaka nih amek Diploma in Business Study kan ? da part 3 kan ? aha . ada lah subjek sem ni yang kena buat macam ni haa . best ouh , subjek nih ! sebab , takde test and quiz . ahaha . tp , benda lain pulak yang ada . nak tau tak , ape subjek tu ? Business Communication. MGT269. ahah . ktorg kena , eyh . bukan ktorg jee aku rasa . semua budak part 3 DBS , memang kena buat benda ni . first ? kena buat research . group ktorg sebulat suara untuk memilih tajuk Baby Dumping . tau tak apo tu ? pasal pembuangan bayi lah .haha. abes member aku , kena tolong aku . tahu ? time g beraya pun , kena jawab questionare aku . haha . dorg jawab mengarut2 jee . gasak ahh . janji aku buat .bahaha ! :D dah siap dah pun , tadi g hntar :) lepas ni , brp hb tah . kena prepare utk presentation pasal tuu plak . haihhh . bz doc ! second ? meeting ah ! grr . da setel jugak . :) sumpah puas gila ouh , bila da setel kan semuaa tuu . ktorg da give the best da uhh . mintak2 lah , lecturer suke kat group ktorg . AMIN :) bila da setel tu , yang mendatang nih . third ! ada interview . erghh ! nak tau tak , aku punya dapat keje ape ? konon2 ah , kena mintak keje kat MAERSK LINE as a Manager . hadoih ! nak kena buat Resume + application letter . haiyoo ! ape kejadah nya tu ? tah apo lah aku nak mencarut nnt . ahha . hm .

gambar utk meeting tuu , takde sgt pun . tapi , sempat lah snap satu , dua , tiga , empat . ahhaa ! hm .

meeting tu , ktorg buat pasal charity dinner and fashion show . hahaha ! best gak ahh . hik . macam puji diri sendiri plak . hik . Puan Anidah , bagi laa markah yang WOW sikit utk kelas ktorg ehh ? sayang puan ! :)


dari kiri , ; zaitty, Dayah, Shafiqa, Nurulafiza, Shaida, and Farahain Jaafar :)

aku cite pasal benda alah ni tahu ? then , pasal food and beverages . and , aku sound financial manager , sebab jgn nak worry sgt , pasal duit yg nak spend utk food and beverages . sebab , all are sponsored . ahaa ! :D

Patung ni sewa kat KAMDAR :) bukan sewa actually , pinjam . sebab , ktorg bagi dia RM20 , bila pulang kan balik , dia pun bagi balik duit tuu :)



0 comments: