Blogger Backgrounds

Thursday, August 26, 2010

tah pape :)

okayy , sempena nak raye ni . aku ada buat stu pembaharuan .
ahah ! takde lah baru mana sgt punn . :D
biasa jee kot . haha ! selain hobi aku yang suka sangat say 'thanks' ,
aku jugak suka gunting rambot .
panjang sikit , kerat !
panjang sikit , potong !
panjang sikit , tebas !
panjang sikit , pendek !
ahah ! hm .
err . aku potong rambot . aha ! kelakar gila . rimas lah , woi rambot panjang .
dari kecikk lah , tak suka rambut panjang .
pernah sekali jee , masa darjah berapa tah .
:D
dah
tuu je nak cte . ahah !
nak study statistic .
esok ada test .
wish me luck , yaww ! :)
Pstt ; tadi memang best gila kena , tahu ?
ingat kan ada test microeconomic . tapi ,
puan tuu postpone kan .
buat hari sabtu nih .
haishh !
g kelas tadi , dengan tak bawak buku nyee .
mengemis lah kan , aku tadi .
ahaha ! :D




0 comments: