Blogger Backgrounds

Tuesday, August 10, 2010

:)

Err , dah bulan 8 da ?(pura2 terperanjat!) fuh ! cepat gila ,masa berlalu . kann ? haishh ! er . aku dah sebulan tahu , tak balik rumah ?eyh , sebulan lebih , tahu ? grr . tapi , esok nak balik da . sebab , nak menyambut bulan Ramadhan bersama keluarga tercinta . acehh ! :) hm . nak cte pasal event yg aku terlibat kat sini . heh . baru2 nih , ada Sukan Kolej atau lebih dikenali dengan SUKOL . benda ni , setahun sekali jee . :) time aku part 5 nanti , baru ada SUKOL lagi . haha . aku dah tua lah . patah pinggang makcik nanti . haha ! hm . aku masuk netball , handball , volleyball , and futsal . jap ! lagi satu , marathon . haha ! sengal je , kan ? aku nak lari long distance memang tak lah . pancit lah gila . kena lari satu uitm dan satu tasik tu . haha ! kurus aku tahu ?:DD dalam banyak2 aku masuk tuu , futsal jee yang ktorg menang . JOHAN , tahu ? penat gila . tapi puas laa . ada lah aku shoot . hik ! err . netball , sampai suku jee . haha ! nak tahu ? aku tak penahpenah main Goal Attack (GA) , tibetibe nak main position tuu plak ? aha ! memang tak sangka lah , aku ada bakat terpendam utk main GA . haha ! dari sekolah rendah , cikgu tak penah try pun suruh aku main GA . haha , last sem main GD . :DD er . then , volleyball . tu pun lagi satu , hairan . :D memang dari sekolah , aku tak kan main utk sekolah main volleyball nih . sebab , takut bengkak tangan . and aku takde skill langsung nak main . haha ! tapi , da msuk uitm nih , dah join komander . boleh pulak aku main kan ? haha ! even tah pape, belasah je lah . asal boleh , kann ? hahaa ! :D volleyball sampai separuh jee . hahaa . okay lah tuu , kan ? then , handball . aku minat gila sukan ni :) tp , sebab sukan nih ,ada cerita sedih , tahu ? ahh ! bia la . dah lepas . forget the pass , be the best . YEAH ! :) tu pun , sampai separuh jugak . kalah dengan kolej TUuttt!! Tak yah mention lah . dorg main kotor . grr . ramai kolej tak puas hati ngn mereka . haha ! bia laa . da lepas dah pun :DD FUTSAL ? ahaa ! ktorg CHAMPION lah , weh ! macam tak caye plak . :DD memang seronott gila babi lah kann ? haishh ! macam nak nangis pun ada , tahu ? byk la nak cte . tapi , entah . malas pulak nak menaip . hee . skang, dah habis main sukan . so , focus aku skrg is STUDY . yes ! nak DL la . tolonglah , faham . :)) hik ! btw ,

SELAMAT BERPUASA

*moga Ramadhan ini , lebih baik dari yang lalu . :)

*err . puasa nih , ada bf ? mintak2 tak jadi macam dulu . i trust you , ahmad fahmi ! :)

0 comments: