Blogger Backgrounds

Sunday, March 11, 2012

yeayyy !

ehem , ehem . hai semua . kita ada satu benda nak cerita ni . 
nak tengok tak apa kita dapat hari ni ? tapi , semua kena janji jgn jeles tauu ! gedikk ! ;p
okayy . kita ada dapat satu kejutan yang betul2 sumpah terkejut sampai menangis . argghhh ! thank you , best friend! :) okayy . mari kita mula kan dengan dia punya bungkusan dulu . okayy ? 
ehemmm. tapi , nak cerita dulu la macam mana kejadian ni terjadi . 

meh , mak cik cerita sikit. 

dari pagi sampai ke petang roomate aku (zaitty) dia keluar dengan boyfriend dia . nak tau ke dia sape ? haa ,   nak ke ? nak ke? tak yah laaa ;p ok , tapi dia watak penting jugak , sebab kalau takde *mirul tu , tak boleh da dorg nak g jalan2 . eheee ;p  

dari aku bangun tidur , aku lepak kat bilik sebelah . abel , makcik motip kau tuu laaa . haha ;p ehh , bukan lepak saje2 tau . study sekali okayy . ETR ! arghh . selamat berjumpa hari rabu ni ! :) belajar punya belajar . makan punya makan . dah nak maghrib . eden tunggu mano makcik zaitty ni . tak balik2 lg ? grrr . 

da lama2 , dia da balik . yeayyy ! best nyaa . dapat aku buat dia sakit hati . kahkahkah . aku lah yang paling annoying . tapi , i know you like it kan , zaitty ? ;p (hello everybody ! my name is titi ! )

okay , dah . dia da balik . dia datang bilik abel . nak menunjuk kan yang dia da balik . tu je . eden pun , balik la bilik . selalu ado jo yang dia nak cerita pasal dia punya cerita keluar tadi . haa , faham takaku nak cakap apa sebenar nyaa ? ;p tak faham da la . baca je laaa . ishkk! 

pastu , da kat bilik aku dah nii . hmm . macam biasa . borak2 jap . cakap apa yang dia beli masa kat luar tadi . okayy , meh aku nak buat promotion sikit . ni haa , dekat DP ada buat sale . jual masker RM1 sekeping . yes . murah kan .? entah , aku tak tahu . aku tak pernah guna benda tu semuaaa . sedih . haha . tapi dia ada beli kan untuk aku satu. awww . so sweet ! paling sweet dia tak mintak bayar . kalau tak , kena double ke triple . aku pun tak tahu . dia punya angin , apa dia kira satu dua tigaa . arghh . dah, dah dah . sambung cerita .  
lepas tu , dia kata , "cuba tengok kat locker ada apa?" dengan slamber , aku pegi . aku bajet ada baju baru yang dia beli ke apa . selalu nya macam tuu . ehh , selalu ke ? tak , tak tak . aku tipu . nyehh nyehhh ;p

pastu , aku g . aku tengok . aku cakap "apa benda ? tade pape yang baru pun" . pastu dia kata , "tengok locker awak la . kita dah kemas kan sikit " (kantoi aku punya robok baju bersepah.) . pastu , aku bukak la . aku nampak ada satu benda yang comel / pelik tak pernah ada dalam aku punya locker kat mana2 pun lah . *menjadi tak aku punya kejutan ? chengchengchenggg . hahaha . 

lepas aku nampak tu , aku menjerit , melompat menangis . "AAAAAAAAAAAAAA . Apa benda ni ti ? knp buat macam ni . susah2 je " , tak aku tipu lagi . aku tak cakap macam tuu :D hmm . aku menjerit , aku taktau nak cakap apa . dia ada tulis satu note . note tu masih fresh lagi , sebab kertas yang dia guna tu aku kenal sangat . :D dalam kertas tu ada tulis . ayat dia agak jiwang karat sikit . arghh ! memang jiwang karat . kalau tak , macam mana aku yang hati kental ni boleh menangis ? kau jawab sekarangg ! 

dia tulis ni , 

" To > Nur Farahain Binti Jaafar 
 This is for you. Thank you so much for being a very good and supportive friend.. I love you. Do remember me whatever happen, whereever you go. Stay cool. Hope you'll success in ur life. "
truly,
Zety*
HAAA ! MAUN KAU TAK MENANGIS DERRRR ? (T_T)

yang aku cite ni , mesti la lepas benda ni terjadi kan . so , aku snap pic yang dah bukak lah hadiah nya . ye ? okayy . jomm ! 

okayy . kita buat suspen sikit nak tak ? heeee .
okayy , ini dari pandangan depan dia .
aku suka kan bungkusan dia ni tauu . comel kann .
"Lets Party"  

ini dari sudut tepi . ehem . ada bintang kecik dan besar . 
comell ! :)
*sory , di sebab kan malas aku nak cari port yang cantik .
aku snap je depan lappy aku ni 
kahkahkahkah 
a'ah . itu memang backgroud lappy aku sekarang 


ini belakang yang " Lets Party" tuu
boleh tahan yak ak awww jugak teddy bear tuu kan 
peace out yawww .rantai bling2 bling dia tak tahan yawwwwww ;p


oh mannn ! whats up yo !  lagi sikit yo , nak boleh bukak da yo ! 
sila kan yo ! cepat sikit baca yo ! ;D


tadaaa . nampak tak bayang2 dia ?
da terbukak sikit bungkusan tuu . 
haaa , nampak takk ?
kita saje jee , letak spongebob kat situ . kesiann hadiah ni , sorg2 je . 
aku suruh la spongebob ni teman kan dia . hew hew 


HAAA ! ini dia . 
YEAYYY ! kita dapat hp ! thankyou zaitty! 
kita suka hp ni . warrgghhh!
hp ini aku guna untuk number celcom . ehemm . nak tahu apa number nya ?
soryyy 





haaa . ini lah yang paling best sekali . sebab kita dapat hadiah . tak kesah lah murah ke mahal . janji dia ikhlas . lagi satu , dia memang ada kata nak beli kan hp ni untuk aku . sebab , nak ganti kan hp aku yang dia guna tu . tapi , aku tak expect plak yang dia nak buat kejutan macam ni sekali . 

serious , aku mesti rindu gila kat zety tuu . dari part 1 sampai part 6 ni aku dgn dia satu bilik . dia tau aku macam mana . yang paling best , dia selalu cakap benci aku . tapi , aku tau . jauh di sudut hati beliau , yang dia sayang kan aku . dan juga akan merindui aku bila aku berjauhan dengan beliau nnt . BOOOOOO ! Bapak klasik gila ayat kau farah . kahkahkah . but , i meant it . eh , dia yang meant it ke aku yang meant it sepatutnya . teetttt ! ;p

*notes yang dia bagi tu aku simpan dalam wallet . nampak macam simple. ada warna pen biru , corak2 sikit . , tapi its menusuk kalbu . sangat menusuk kalbu ! arghhh .

aku nak peluk kau macam ni la zety .
mesti kau tak sudi kan ? 
HAHA
kita nak yang toncet kaki satu tu . hehehe

OKAY . ada banyak lagi gambar aku dengan dia .
its akan menyusul kemudian. 
ehemm .




0 comments: