Blogger Backgrounds

Monday, March 5, 2012

awwwww :')

ehem. da lama gila kan kita tak update blog ? betul tak , betul tak ?
haaa , macam2 benda la nak ceritaa . tapi , takde masa nak cerita . soo , kalau ada masa . nnt kita cerita . 
"kalau" tauu . kena faham term "kalau" kat situu . 
selalu nya mana ada masa . bukan apa , sebab takde broadband laa . internet pun tade .
sampai bila sehhh , nak pinjam broadband orang jee ? 
mula2 memang la bagi . da lama2 , dapat kaki plak nnt . nak ke ? haa .

aku excited nak cerita pasal satu benda nii . benda ni baru terjadi tadi . baruuu je kejap tadi . kikiki :)
lately ni , aku ada laa chatting ngn sorang budak ni . cehh . jahat aku . budak plak aku cakap . soryy geng ! ;p hmm . dia perempuan , dia dah kawen , dia da ada anak . awwww . itu sgt comel , okayyyy ! farah ,lagi 9tahun farah . sabarrrrrr ;) aku pendek kan cerita la ehhh . aku selalu chatting ngn dia . kalau aku on9 la , kannn . borak punya borak . ada la satu statement dia ni . agak memeranjat kan aku . iaituuuuu .......

jeng jeng jengggg.................

ini diaa ! 


see , see , seee . ini sangat buat aku excited . ada jugak yang tanya aku bila nak update blog kannn . ini membukti kan , bahawasanyaa. yang aku ada commitment reader , which is wanna know about me , concern about me . always update on my blog ! jyeahhh! not just a silent reader . its called stalker ! arghhh . walaupun sorang . but , at least . right ? miahahahha ! :)

i am happy for you , friend . :) walaupun baru kenal , takpe . tak kenal maka tak cinta . *mampus kena marah ngan laki kau . awak cinta kan saya plakk . hehe (joking)

0 comments: