Blogger Backgrounds

Sunday, December 25, 2011

tambah kenalan muka buku

assalamualaikum . yeah ! ini aku nak cerita pasal Friend Request kat facebook . hahaha . macam la banyak sangat orang nak add kau , farah . kikikiki .hmmm . aku ni , memang ada masalah nak approve org yang 

1. Letak nama bukan2 . *maksud nya , macam letak nama mengarut2 . smpi aku susah nak sebut nama kau . erghhhh

2 . Letak gamba macam katak ! ergghh . that soooooooo annoying ok ? maksud nya apa ? macam dia buat profile picture dia dari sudut pandang atas , buat muncung yang macam . .. eeewwww ! pastu , buat macam ikan buntal . 

3 . Letak bukan gambar sendiri . ada yang letak profile picture bendera Manchester United . aiyoo ! tau la semangat Man Utd, tapi jgn ah sampai macam tu sekali . taktau plak aku , nama lain bagi Man Utd tu , nama kau ? faham tak apa aku nak cuba cakap kan nih . (*aku cakap berdasarkan teori aku sendiri*) 

4 . Mutual friend yang 1-10 org . aku paling rimas yang ini . nak tahu kenapa ?  haaaa , itu mesti stalker kite . kan . kan . kan . soryy kalau kite tak approve awak . hihi .

5 . Walaupun mutual friend kite banyak , belum tentu lagi kite nak approve awak . tau ? mungkin tak berapa nak cam , perlu kan klu lebih banyak lagi . yeah ! :) hmm . 

hmm . tengok la berapa yang masih pending lagi menanti jawapan aku . ecehhh . baru 100++ . =D


ppsssttt ! kalau betul2 nak add kite , awak msg (PM) la kite . cakap awak sape . 
kite kenal ke . dan pape perkara yang patut la . kite cakap macam ni , macam kite bagus jee .ishh . sejak bila plak aku main cakap kite2 kat blog nih ? eeewwwwwwwww . 

*mesti ada yang sakit hati ngan aku lepas post benda alah ni . hihi . 


0 comments: