Blogger Backgrounds

Saturday, December 10, 2011

subject .

okayy .seperti yang dijanjikan . aku akan cerita pasal subject yang aku amek untuk sem ini . hah . selalu nya , selalu ke ? haha . hmm . selalu , aku akan list kan kan . aku akan type satu2 . uhh . letih gila tahu tak ! sekarang ni , da ada technological advance . which is you all can print screen . kahkahkah ! itu sgt sesuai untuk org pemalas macam aku . haha . tapi , yang sakit sikit kena edit lah . haha . takpe la , sikit2 je pun . sikit2 je . ehh ! hmmm . okay ini dia . okay , da boleh start baca . haaaa . for futher infomation , dont you hesitate to asking me XD

nampak tak , apa yang ada kat kotak merah tu ? haa . number 6 . aku da part 6 . I'm Part 6 ? macam tak caye . da nak dekat 3 tahun aku kat sini . :) tapi , aku lagi suka kalau org tanya aku part berapa .aku akan jawab Part 1 . kalau lagi jahat , pra-dip . ngeeee :)  
InsyaAllah , this is my last sem for Diploma . :) and plan to continue ke degree terus ke Master . kalau ada rezeki . Ameen . 

Doa kan kami berjaya dengan jayanya ! :')