Blogger Backgrounds

Wednesday, July 7, 2010

layan jee laa . :D

salam sejahtera . haha ! hm . adeh . sbnr nya , aku ngah buat keje english nih . tapi , menyangkot jap nak update blog . hehe . hm . nak cte pasal ape ye ? hm . pasal subject yang aku amek sem ni ? tapi , aku drop macro . add micro . sebab , kalau tak lepas nak amek micro , tak boleh amek macro . haha ! padan muka . main2 lagi . ahh ! dah , dah ! jgn nk ingat lagi . just do the best jee . kan ? kan ? yess . :) hm . ahha ! hari selasa adalah hari KO bagi budak part3 . haha . so , semalam . ktorg turun KO . lengkap ber Full U Komander . perghh ! kena jaga budak part1 and part3 . haha ! part 1 seramai 2ribu lebih manusia . and , aku ternampak . budak rajalawak berapa tah . masuk UiTM nih . hahaa ! ada artis la kat sini . bahaha ! takde makna nyaa . hm . haa ! nak cite . aku amek bahasa mandarin. kelakar gila ! sakit nak mampos mulut aku nih . menyembor2 air lur . tapi , tu yang best ! :) best sgt ouh . kelakar . tak sabar nak g kelas mandarin esok ! :D hm . pasal bilik ? haa ! ktorg da kemas kan bilik dah . da tampal2 la sikit . menarik lah jugak . hee . jangan jeles lah ! haha :DD

0 comments: