Blogger Backgrounds

Monday, July 5, 2010

isnin

Salam sejahtera semua . haha . hari ini adalah hari Isnin bersamaan 5 Julai 2010 . :) 1st kelas as part3 student . ceh ! poyo gila . dan hari ni , post yang 1st pada bulan ni . haha ! hm . memang berhabuk la blog aku ni . mana ada masa nak mengupdate nanti . bukan berhabuk jee , bersawang sekalik agak nya . macam rumah tinggal . last2 berhantu . haha ! aku da start mengarut . dushh !

Bangun tido tadi awal ah jugak . haha ! selalu bangun pukul 8 . tapi , da bangun pukul 750 . haha ! siap2 , g kelas . berbaju kurung purple aku . haha ! baju time daftar hari tuu lah ! :D hm . ouh ! ‘si sweet’ ! ingat lagi tak kat dia ? pergh . kacak gila kau weh . aku curik2 pandang kat kau . kau perasan tak ? tak kot . heh . malu laa . da la tuu . hm . rambut kau mahal doe ! belt kau , seluar kau . sudah tukar ? bagus2 . tu nampak lebih ‘sweet’ ye ! :)

hm . hari tu (sabtu aku rasa*masa argentina lawan german tu*) da nak post da . tapi , ada masalah teknikal sikit . tak tahu kenapa , tak di post2 jugak . hahaa ! :) aku tak dapat tengok match tuu . sebab , astro kad kat tempat tv senaja takde . siot betol lah ! marah aku . last2 , cek online jee . berapa kena ? . sekali tengok 1-0 , dua kali tengok 2-0 , tiga kali tengok 3-0 , empat kali tengok 4-0 . what thee ? sampai la wisel penamat ! pergghh . aku yang tak tengok ni pun berapi . grr ! ! huh . takpe , janji si SPAIN dah menang . yes ! thanks to david villa . hik ! <3>MGT269 – business communication . lecturer dia ? best jugak . tapi , agak saiko sikit lah . hahaa ! lepas tu , kelas CTU berapa tah kod dia . lupa . tapi memang sure tu kelas agama . haha ! ustaz ke ustazah ke . tak tahu lah . sebab dia tak masuk kelas . haha . then , QMT216 –statistic .

perghh ! lawa gila ! memang semangat gila la aku nak belajar !“ , kata aku dalam hati .

superb gila lecturer aku tu ! lawa ouh . sumpah lawa gila ! semangat nak belajar ! yes . dia da kahwin . untung laki dia . :) hik . tak tau la dia ajar macam mana . mintak2 la okayy . tak berat sebelah , tak pilih kasih dan adil ! sebab apa ckp macam tu ? hahaa . ada laa .

bila aku tengok dia . aku teringat kat cikgu maths aku masa form4 . hahaa ! rock ouh teacher tuu ! aku yang lembab nih , boleh score dalam exam . haha ! :)

pastu , ada budak baru . dari kajang ke , mana tah . kenal2 tadi , dia main sport . ahh ! memang aku tarik la dia main utk geng aku t . aku dah cop dia tahuu ?? :) dengan lagi sorang . syiqah . dia kelas situ dulu , tapi pindah kelas lain masa sem2 . sem 3 ni , pindah balik . sbb kelas ktorg kan best ! haha :) lagi ape nak cakap ? hah ! nak jumpa kapez . nak cakap pasal projek 9bilion tu . bahaha ! da la tuu . hik . take care yaww ! :)

harap lecturer sem ni semua okayy hendak nyaa :) dan bertimbang rasa . yes !

0 comments: