Blogger Backgrounds

Wednesday, September 11, 2013

tepanjat boboi

Bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum , Salam Sejahtera dan Salam Satu Malaysia. ( "Malaysia Boleh! " ) kalau dah sebut " Salam Satu Malaysia " , aku akan automatically jawab "Malaysia Boleh! " sebab benda tu dah diajar masa aku dekat PLKN dulu . walaupun dah lama dah tinggal kan zaman PLKN. ececehh . acah acah macam dah lama gila tinggal kan zaman PLKN plakk . padahal baru je setahun lebih tinggal kan zaman PLKN . oh ! i miss that moment . aku tak faham , kenapa org cakap PLKN tu tak best . berdasarkan pengalaman aku , ok je . mungkin mind set dorg yang cakap PLKN tu , "tak best" . tak best tak best pun , i bet you . masa dah nak balik tu , mesti akan menangis .ok , bukan akan . memang menangis . haha . sebab mcm tak percaya je , PLKN tu dah habis . sungguh . lepas tiap2 hari buat aktiviti , rasa macam . eh ? dah nak habis dah . ha , mcm tu lah .

ok lah , aku takde idea sebenarnya , nak cakap apa . nnt aku sambung lagi . ok , bye .

btw , i'm Part 5 for my Degree now ? Seriously ?

0 comments: