Blogger Backgrounds

Wednesday, November 2, 2011

yeay !

phewwiitt ! hik . habis blog aku diserang spongebob . ini semua kerana ada internet . kahkahkah ! kalau tak , jangan harap lah aku nak godek satu2 . memang aku biar kan blog ni kusam tak bermaya lesu dan juga bla bla blaa (tidak lebih dari 3 patah perkataan) . hmm . semua benda nak spongebob . ishk . aku tak faham kenapa aku minta spongebob ni . sebab comel dan dia annoyying . kahkahkah ! aku jarangggg sangat tgk cte nye . tapi , kalau ada ternampak tuu . haa , mesti kena tengok . cececeeeee . :)

sana sini spongebob . jyeah ! cool kan beliau . macam aku . ngahahaa .

haaa , wallet aku pun spongebob tauu ! jangan jelessss . handmade nih . kau ada ?
haaaaaaaaaaaa .... aku order kat akak ni . kak ina namo ehh . nk tgk byk2 lagi , click "tekan" .

ini dia , yang aku gembar gembur kan tuu .
*ini depan*
*ini dalam . boleh tunjuk sikittt je . sebab , dalam tu "banyak" sangat duit . kihkihkih !

0 comments: