Blogger Backgrounds

Wednesday, October 12, 2011

makin lama makin down . .

erghh . macam mana nak mula ? macam mana nak cerita . taktahu macam mana nak mula , macam mana nak cerita . hmm .
aku tak faham kenapa dgn aku ni . mood kekadang okay , kekadang macam tahi ! tahi tau tak tahi
? tahi tu apa ? tahi tuu , taik ! taik !

jujur aku cakap , aku takde nak marahkat sape2 . kat teammate aku ,or teammate bf aku *apahal kau ttbe masuk ni , Labok ? :P hmm . okay , serious . serious .

hmm . aku tak faham kenapa ngn aku nii . serious tak faham . bukan nak cakap aku bagus la , main handball tu . tapi , not bad la . bukan nak bangga diri , okayy . tapi , okay la . boleh tahan la . aku main dari aku darjah 5 . darjah 5 berapa tahun ? 11tahun . sekarang aku 20 tahun . cheit ! terpaksa mengaku dah 20 tahun . bapak gedik ! cuba kira , da berapa tahu aku main ? tapi , sumpah aku cakap . aku dapat rasa yang aku main macam budak sekolah ! bapak loser gila , kann . tah pape la aku ni , kan . mengarut jee . adoi .macam mana nii ? Labokkkkkkkkkkkk. banyak benda nak cerita kat awak . tapi , same2 bz kan . adoi.krdt plak tade .duit pun tade . hah , semua makin lama makin down . DAMN !



0 comments: