Blogger Backgrounds

Thursday, April 28, 2011

belum lagi .

baiklah , pada hari ni saya akan menceritakan mengenai Kemerdekaan yang sepatutnya disambut oleh Pelajar DBS atau , Diploma In Business Studies . grr . seronot lah , kan . tepat jam 5.15pm , dorang semua dah merdeka . hah ! seronot lah kau , kan . bagi yang konfiden kodok nak hantar awal , lagi lah seronot kau kan . macam la boleh dapat A+ ! ehh , dah lah kau farah . biar lah , dorang . konfiden ! tak macam kau . apa daa . baru buat 30minit . dah tido *ahh ! itu tipu . :P

hm . last paper hari ni FIN262 . Fundamentals of Finance . Pheww ! soalan dia , agak mengancam . sebab , Pro-forma Balance tak penah jumpa yang macam tu . and , aku di tiputipu lagi . ergh ! da laa . malas nak ingat balik . tiap2 habis solat , aku akan doa untuk pemeriksa kertas aku tuu . . . . . .

lembut hati nak bagi aku markah lebih . mood dia stabil , makna nyaa ? dia okay . tak bergaduh dengan suami dia ke , anak dia ke , mak tiri dia ke , sape2 je lah . tak sedih , sebab nenek dia nak kawen baru , dan tak terlalu murung dengar berita bahawa kucing dia yang nak beranak tu dah meninggal . dah ! jangan mengarut . bye !

hm . memang seronot sangat bila dah habis paper . aku tak happy . dengan zaitty . pasai pa ? ( sambil buat mata bulat2 + tunjuk number 1 ) *anwarhadi lahhh. hm . aku ada lagi paper lagi lahh . :( 1st may 2011 . DAMN ! selalu gelak kan orang . cakap orang2 yang amek paper last , tolong pengawal keselamatan ( baik gila kan aku ? tak cakap " pak guard " . erh . tak ! sebab , tuu . aku da cakap :D )

psstt ! paper Macroeconomics . Wish me luck , yaww . jangan repeat sudah ! pass pun dah bersyukur dengan sangat , ouhhhh :') untuk paper lain pun sama jugaaa.

haihh . lambat lagi lah nak baliik jawapan nyaaaaa :"(

0 comments: